Thursday, July 28, 2005

達達復活記










練團手記 # 1


是的,
達達又要即將復活,
而這次的達達將會是不同的面貌 ,
有著更多的音樂風格,
但亂玩亂拼湊還是我們的不變法則..

今晚, 我終於第一次感受到當鼓手的快感!
閉起眼睛, 隨著音樂去感受最原始的節奏,
和身體的律動..

我不再受限於音符,
重新的讓節奏帶領我的身體,
和我的意識,

感謝達達舊成員yuki, jasmine, Tracy 和新成員Ray的熱情參與
今天的我
有著只屬於音樂的快樂..

1 Comments:

Blogger 448Hz said...

Hey Cathy?
r u the Cathy in Nz? ?

Thanx for ur comments...... well.
i dont really play drum la....just play around on it...trust me....i am Definitely NOT a Drummer......haha

yeah.......we are looking forward to our own performace soon too ~! will keep u posted on this website ~!

Emily

6:17 pm  

Post a Comment

<< Home