Sunday, August 27, 2006

等待我的離開



你給我的回憶
我無從抵抗也無法忘記
你沒有給我的未來
我更無從要求也無法期望
過去現在未來的一切
都將我們送上
另一條前往孤獨的路上
而我
只能努力的微笑和催眠著自己
這一切都將會過去
我們終究回到了自己.........


或許我們一直都在等待
等待時間
等待幸福
等待到來
等待結束
有時等待是快樂的
有時卻是痛苦的
有時候另一個人在陪著你等待
有時候卻又是孤獨的
我也在等待
曾經珍惜過愛過的種種
會漸漸的真正變成回憶
我也正在等待未來我回首來時路時,
不帶著遺憾和笑嘆年少輕狂的那美好的瞬間


後記:
等待著不期待你的電話, 你的問候, 和你的消息
等待著釋懷你生活裡已經沒有我的藍圖,
等待著,看見你時我不再難過,
等待著, 聽到你聲音時我能夠笑著離開,
離開你, 離開我們的回憶, 離開屬於2005年的我們的故事

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello my dear,

How are you doing? I truly understand how you are going through righ now. I'm in the same situation myself. I thought I have overcome but I guess I'm still weak. Anyway, sorry to miss the chance to talk to you. I feel much better now. Learning to be strong day by day. Please take good care of yourself. I'm really concerned about you. Hope to talk to you soon!
Love, Rita

5:09 am  

Post a Comment

<< Home